Concerten in de Breepleinkerk

NADERE GEGEVENS VOLGEN!

Volledige agenda

Concerten / uitvoeringen

De (grote) concerten en evenementen die in de Breepleinkerk plaatsvinden “gebeuren” in de “kerkzaal”. De centrale, grootste ruimte in het gebouw.

Naast “kerk-zijn” wil het gebouw zich ook laten gebruiken als “ontmoetingsplek” waar veel mogelijk is. Natuurlijk, niet alléén door de geweldige akoestiek en het goede orgel (wat klankkleur en uitstraling betreft) biedt de ruimte veel mogelijkheden.

Naast concerten zijn er in de loop der jaren al “tig” CD’s opgenomen. Mede door de goede akoestiek en de klankkleur van het orgel.

Het aantal zitplaatsen is rond de 800. Met daarbij een groot podium (en een grote open ruimte vóór het podium) voor opstelling van koren, orkest, etc.

Daarnaast zijn er twee zalen te gebruiken. Één tot ca. 60 / 70 personen de ander tot ca 40 personen, afhankelijk van zaalopstelling en gebruik.

De verzorging van de inwendige mens is ook een ontwikkeld concept waarbij we tijdens menig evenement al vele gasten gelaafd en gevoed hebben. Er zijn vele mogelijkheden die we gaarne met u bespreken.

Uiteraard kan je vrijblijvend een kijkje komen nemen in de kerk om rustig mogelijkheden en uw wensen te bekijken.

Het is uiteraard onmogelijk om alle facetten en mogelijkheden tot verhuur hier te beschrijven; daarom de uitnodiging: Wees welkom in ons ontmoetingscentrum.